Obsługa Informatyczna
Administracja, wdrożenia, zabezpieczenia, doradztwo.
Obsługa informatyczna – Outsourcing IT, to – najprościej mówiąc – przekazanie prowadzenia działu informatycznego firmie zewnętrznej. Rozwiązanie popularne ze względu na swoją skuteczność i efektywność. Utrzymywanie działu IT w małych i średnich przedsiębiorstwach jest kosztowne, a nie zawsze gwarantuje odpowiedni poziom wymaganych usług.
Wybierając firmę zajmującą się Outsourcingiem zyskujesz wykwalifikowany zespół, wyposażony w profesjonalny sprzęt i przygotowany na każdą sytuację.
Jak to działa?
W przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania zgłaszasz problem telefonicznie, mailowo lub przez dedykowane oprogramowanie. Jeżeli usterka jest na tyle poważna, że nasi serwisanci nie mogą usunąć jej zdalnie, przyjadą do Twojej firmy i wykonają wszystkie niezbędne czynności na miejscu.
Zakres obowiązków jest ustalany indywidualnie z każdym klientem, jednak podstawę można określić w następujący sposób. Wraz z zawarciem umowy przedsiębiorstwo dostaje dostęp do następujących usług:
- Pomoc dla wszystkich pracowników Twojej firmy
- Audyt oprogramowania
- Zapewnienie ciągłości pracy sprzętu i oprogramowania
- Zabezpieczenia sieci lokalnej
- Obsługa domen internetowych
- Kontrola dostaw materiałów eksploatacyjnych, doradztwo eksploatacyjne
- Archiwizację danych
- Usługi doradcze i konsultingowe
Dlaczego My?
- Podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego klienta
- Staramy się zoptymalizować wszystkie wdrażane rozwiązania IT
- Cenimy Twój czas – szybkie reakcje na zgłoszenia
- Działamy zgodnie ze standardami ITIL